poniedziałek, 3 czerwca 2013

Liebster Award

To już drugi mój post dotyczący Liebster Award! Kolejne nominacje doszły. Naprawdę, bardzo Wam dziękuję, że zwracacie uwagę na te moje blogi, że je czytacie i komentujecie! Jestem po prostu zachwycona. Jeszcze raz, dziękuję, moje kochane! 

Otrzymałam nominacje od Maaniusia, Majka Reus, Emilka Reus, Ola, Nuśka, Jagoda Gotze, trampek,  Daria Poland ,Zeciarz Zuza ,Natalenkaa, Angelika 16, Wero nika, Od kołyski aż po grób w moim sercu jeden klub - bvb, Malinka, love ♥ love ♥ love ♥ , Sara , Ashley. 

Pytania od Maaniusi : 



1.Jakiego sportowca uważasz za autorytet?
2.Co lubisz robić w wolnym czasie? 
3.Czym dla Ciebie jest piłka nożna?
4.Ulubiony zespół/artysta?
5.Podobają Ci się moje opowiadania?
6.Ulubieni sportowcy?;
7.Co dla Ciebie ma większą wartość?
8.Czego się boisz?
9.Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
10.Znienawidzony klub?   
11, Co zmieniła byś na świecie? 

1. Marco Reus! 
2. Słuchać muzyki, jeździć rowerem, o ile pogoda pozwala. 
3. Świetnym sportem, choć sama nie gram, ale uwielbiam oglądać. 
4. The Beatles. 
5. No pewnie!
6. Marco Reus, Mario Goetze, no i jeszcze Piszcza można dodać :) 
7. Przyjaźń.  
8. Pająków. 
9. Swój nieśmiały charakter. 
10. Bayern Monachium i Schalke 04. 
11. Niektórych ludzi. 

Pytania od Majki Reus : 

1. Jak masz na imię?
2. Ulubiony piłkarz?
3. Lubisz jeszcze jakiś sport oprócz piłki nożnej? Tak? Jaki?
4. Ulubiony cytat?
5. Kim chcesz zostać  w przyszłości ?
6. Gdzie mieszkasz?
7.Kibicujesz jeszcze jakiemuś klubowi oprócz BVB?
8.Gdzie chciałabyś mieszkać?
9.Twoja jedna z  wada to? 
10.Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
11.Byłaś za granicą? Jeśli tak, to gdzie? 

1. Sylwia. 
2. Marco Reus, Mario Goetze.
3. Jazda rowerem ;) 
4. "Nikt nie umiera bez utraty dziewictwa, życie pierdoli nas wszystkich" Kurt Cobain.
5. Nie wiem jeszcze.
6. Na Mazurach.
7. Nie. 
8. W Dortmundzie ;) 
9. Nieśmiałość.
10. Rock, metal.
11. Tak. Anglia, Londyn :) 


Pytania od Emilki Reus : 

1. Imię?
2. Ulubiony klub?
3. Ulubiony piłkarz?
4. Masz rodzeństwo?
5. Największe marzenie?
6. Ulubiony przedmiot?
7. Wybierasz się gdzieś na wakacje?
8. Kim chcesz zostać w przyszłości?
9. Jesteś szalona? ;D
10. Lubisz pisać opowiadania?
11. Ulubiona piosenka? 

1. Sylwia.
2. BVB 
3. Marco Reus i Mario Goetze.
4. Tak, brata. 
5. Pojechać na mecz Borussii.
6. J.angielski. 
7. Raczej nie. 
8. Nie wiem. 
9. Nie. 
10. No pewnie.
11. The Beatles - All My Loving 

Pytania od Oli : 

1. Jak masz na imię ? 
2. Ile masz lat ? 
3. Dlaczego kibicujesz swojemu ulubionemu klubowi ? 
4. Czym się interesujesz ? 
5. Od kiedy piszesz blogi ? 
6. Jaka jest twoja ulubiona piosenka ? 
7. Jaki jest twój ulubiony piłkarz i co w nim podziwiasz ? 
8. Co lubisz robić w wolnym czasie ? 
9. Jaki jest twój ulubiony film ? 
10. Ulubione danie ? 
11. Co szanujesz w ludziach ? 

1. Sylwia.
2. 16. 
3. Zainteresowałam się z powodu trzech rodaków, i się wciągnęłam. 
4. BVB, słuchanie muzyki
5. Styczeń 2013 
6. The Beatles - All My Loving
7. Marco Reus&Mario Goetze. WSZYSTKO!
8. Jeździć rowerem,słuchać muzyki. 
9. Nie wiem.
10. Pizza. 
11. Wyrozumiałość. 


Pytania od Nuśki : 


1. Od kiedy prowadzisz bloga?
2.Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga?
3. Jaki jest Twój ulubiony klub i piłkarz?
4. Za cenisz swojego ulubionego piłkarza?
5. Czy prócz piłki nożnej, lubisz lub uprawiasz jakiś sport?
6. Czy uważasz, że każdy zasługuje na szacunek? (Np. kibice)
7. Jaki polecisz cytat?
8. Czy uważasz, że w dzisiejszym świecie tolerancja, jest potrzebna?
9.Co myślisz o samookaleczaniu ?
10. Czy uważasz, że Twój blog jest popularny i nie potrzebuje zmian?
11. Jakie masz pasje, prócz piłki nożnej?


1. Styczeń 2013.
2. Pomyślałam że będzie to fajna rozrywka na ferie i się wciągnęłam.
3. Borussia Dortmund, Marco Reus, i Mario Goetze. 
4. Za wszystko!
5. Piłkę nożną to tylko oglądam, a sama jeżdżę rowerem.
6. Raczej tak, ale z pewnością są wyjątki.
7. "Nikt nie umiera bez utraty dziewictwa , życie pierdoli nas wszystkich " Kurt Cobain
8. Oczywiście.
9. Nie uważam, że jest to dobry sposób na odreagowanie czegoś. 
10. Eee... są o wiele lepsze od mojego... 
11. Słuchanie muzyki :) 

Pytania od Jagody Gotze : 



1. O czym aktualnie marzysz?
2. Byłaś kiedyś na jakimkolwiek meczu?
3. Co jest według ciebie najpiękniejsze w przyjaźni?
4. Twój ulubiony sportowiec?
5. Chciałabyś pojechać na jakiś koncert ? Jak tak to na kogo.
6. Masz jakiegoś pupila?
7. Twoje ulubione danie?
8. Masz rodzeństwo?
9. Jest jakaś osoba, która uszczęśliwiłaby cię najbardziej ?
10. Ile masz lat ? 


1. O wyjeździe na mecz Borussii D. 
2. Mhm, Fali Warpuny. 
3. To, że zawsze można na kimś zaufanym polegać, opowiedzieć o jakichś problemach.
4. Marco Reus i Mario Goetze. 
5. Hmm... 
6. Nie. 
7. Pizza.
8. Tak, brata. 
9. Hmm...
10. 16. 


Pytania od trampek : 


1. Jakie miejsce na świecie najchętniej byś odwiedził/a?
2. Jakie 3 rzeczy byś zabrał/a na bezludną wyspę?
3. Jesteś osobą szaloną i kochasz być w centrum uwagi, czy jednak jesteś cichy/a i wolisz się nie wyróżniać?
4. Ulubiony piosenkarz lub piosenkarka?
5. Woda czy cola?
6. Smaki kwaśne czy słodkie?
7. Twoje największe marzenie?
8. Wiadomość, która zmieniła twoje życie, to...?
9. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
10. Śmierć kliniczna: Zdarza się, czy to jest tylko wymysł ludzi?
11. Ładniejszy zapach: skoszona trawa, marker, zgaszona zapałka? 

1. Dortmund i Liverpool.
2. Komórkę, zgrzewkę coca-coli i kocyk.
3. To drugie.
4. The Beatles! 
5. Cola ;) 
6. Zależnie od chęci.
7. Pojechać na mecz Borussii.
8. Ostatnio? To, że Goetze przechodzi do Bayernu. Naprawdę smutno mi z tego powodu. 
9. Pewnie się zdarzyło komuś.
10. Skoszona trawa! Ale pozostałe też niczego sobie. 

Pytania od Darii Poland : 

1.Ulubiony sport ?
2.Dużo czasu spędzasz na pisaniu ?
3.Ulubiona książka ?
4.Jak wpadłaś na pomysł pisania bloga ?
5.Dzień urodzenia ?
6.Dużo czasu spędzasz przy komputerze ?
7.Chciałabyś coś zmienić w swoim życiu ?
8.Za co cenisz swojego ulubionego sportowca ?
9.Jakiej muzyki słuchasz najczęściej ?
10.Co lubisz najbardziej robić ?
11.Czy cieszy Cię ta nominacja ? 

1. Do oglądania PIŁKA NOŻNA zdecydowanie, a sama jeżdżę rowerem. ;) 
2. Różnie, to zależy.
3. Emilka z Księżycowego Nowiu :) 
4. Pomyślałam, że będzie to fajna rozrywka na ferie i w ten sposób się wciągnęłam.
5. 02.05.1997 
6. Różnie.
7. Nieśmiały charakter.
8. Za wszystko! Poważnie, za całokształt :) 
9. Rock, metal
10. Słuchać muzyki, jeździć rowerem, oglądać mecze Borussii ;) 
11. No pewnie! Każda mnie bardzo cieszy :) 


Pytania od Zeciarz Zuzy : 


    1. Ulubiony piłkarz
    2. Gdzie mieszkasz?
    3. Masz rodzeństwo?
    4. Twoje marzenia?
    5.  Wiek?
    6. Jak spędzisz tegoroczne wakacje?
    7. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa? 
    8. Co Cię skłoniło do rozpoczęcia pisania bloga?
    9. Twoje przezwisko/a ?
    10.Lubisz mój blog? W skali od 1-10 jak go oceniasz?

1. Marco Reus, Mario Goetze
2. Mazury
3. Tak, brata
4. Pojechać na mecz BVB 
5. 16
6. Raczej w domu. 
7. Pizza
8. Uznałam, że będzie to fajna rozrywka na czas ferii i się wciągnęłam
10. Pewnie! 10 :3 

Pytania od Natalenki : 



1. Dlaczego piszesz bloga?
2.Dla jakiej drużyny bije twoje serce ?
3.Jak masz na imię ?
4.Skąd jesteś ?
5.Co jest twoim największym marzeniem?
6.Kto jest twoim największym autorytetem ?
7.Kim chciałabyś być w przyszłości?
8.Największa wada, której w sobie nie lubisz?
9.Ulubiony sportowiec?
10.Co lubisz robić w wolnym czasie?
11.Ulubiony przedmiot w szkole?

1. Bo lubię :) 
2. Borussia Dortmund.
3. Sylwia
4. Mazury
5. Pojechać na mecz Borussii 
6. Hmm...
7. Nie wiem 
8. Nieśmiałość
9. Marco Reus, Mario Goetze
10. Jazda rowerem, słuchanie muzyki.
11. J. angielski 


Pytania od Angeliki16 : 

1.Jakiego sportowca uważasz za autorytet?
2.Ulubiony zespół/artysta.
3.Co lubisz robić w wolnym czasie?
4.Gdzie chciałbyś/chciałabyś zamieszkać w przyszłości?
5.Od kiedy zaczęła się twoja przygoda z piłką nożną?
6.Kiedy się urodziłeś/urodziłaś?
7.Dlaczego zaczęłeś/zaczęłaś pisać opowiadanie?
8.Ulubione jedzenie?
9.Czego nie lubisz w ludziach?
10.Czy uważasz, że Leo Messi jest najlepszym piłkarzem obecnie?
11.Twoje wady i zalety. ( wymień przynajmniej 2 wady i 2 zalety ) 


1. Marco Reus 
2. The Beatles.
3. Jeździc rowerem, słuchac muzyki. 
4. W Dortmundzie ;) 
5. Przyznam się bez bicia, że Euro mi trochę pomogło w tym ;) 
6. 2 maja 1997. 
7. Uznałam że będzie to fajna rozrywka na czas ferii i się wciągnęłam.
8. Pizza. 
9. Chamstwa, bycia fałszywym. 
10. Hmm...
11. Wada : nieśmiałośc, zaleta :wyrozumiałośc 



Pytania od Wero niki : 


1. Skąd jesteś?
2. Ile masz lat?
3. Co Cie skłoniło do napisania bloga?
4. Ulubione zajęcie?
5. Imiona/ pseudonimy przyjaciół
6. Ulubione danie
7. Ulubiona piosenka
8. Ulubiony piłkarz
9. Ulubiony sport
10. Ile blogów prowadzisz (w tym zakończone)
11. Jakbyś mogła spotkać się z jednym ulubionym piłkarzem, kogo byś wybrała? 

1. Z Mazur.
2. 16. 
3. Uznałam, że będzie to fajna rozrywka na czas ferii i się tak wciągnęłam. 
4. Jazda rowerem, słuchanie muzyki, czytanie innych blogów o BVB ;) 
6. Pizza.
7. The Beatles - All My Loving
8. Marco Reus, Mario Goetze
9. Football ;) 
10. 3
11. Marco Reusa ;) 


Pytania od Od kołyski aż po grób w moim sercu jeden klub - bvb: 



1.Z skąd pochodzisz?
2.Jak masz na imię?
3.Co chciałabyś robić w przyszłości?
4.Ulubione danie.
5.Za co podziwiasz swoich ulubionych piłkarzy?
6.Kogo najbardziej lubisz ze sportowców?
7.Kogo najbardziej  nie lubisz ze sportowców?
8.Ulubiony przedmiot.
9.Jak oceniasz mojego bloga w skali od 1-10(jeśli jego czytasz)?


1. Z Mazur.
2. Sylwia.
3.Nie wiem jeszcze.
4. Pizza.
5. Za całokształt.
6. Marco Reus, Mario Goetze
7. Hmm... 
8. J. angielski. 
9. Nie czytałam jeszcze, ale postaram się kiedy przeczytac ;) 



Pytania od  Malinki : 


1. Jak masz na imię?
2. Ile masz lat?
3. Od kiedy interesujesz się piłką nożną ?
4. Jak wygląda twój ideał mężczyzny/ kobiety ??
5. Ulubiony klub piłkarski ?
6. Ulubione zwierzę ?
7. Wymień swoje trzy zalety :)
8. Najładniejsze imię męskie ?
9. Od kiedy prowadzić bloga ?
10. Najlepszy blog według ciebie, to ?
11. Co byś zmienił/a w swoim życiu ?

1. Sylwia.
2. 16. 
3. W te wakacje minie już rok.
5. Borussia Dortmund.
6. Kot.
7. Wyrozumiałośc, hmm... 
8. Damian :) 
9. Styczeń 2013 
10. Wiele jest świetnych, nie umiem wybrac 
11. Nieśmiały charakter.


Pytania od love♥love♥love♥ : 





1. Jak masz na imię?
2. Ile masz lat?
3. W jakim województwie mieszkasz?
4. Od kiedy piszesz bloga?
5. Co skłoniło Cię do napisania go?
6. Ulubiony klub? Za co go lubisz/ uwielbiasz?
7. Ulubiony piłkarz? Za co go cenisz?
8. Jakie jest Twoje największe marzenie?
9. Czy wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia?
10. Ulubiona piosenka?
11. Ulubiona książka?
1. Sylwia.
2. 16. 
3. Warmińsko-mazurskie.
4. Od stycznia 2013 r. 
5. Pomyślałam, że będzie to fajna rozrywka na czas ferii i się wciągnęłam.
6. Borussia Dortmund! Grają wspaniałą piłkę, a do tego grają fair play :) 
7. Marco Reus i Mario Goetze. Za całokształt <3. 
8. Pojechac kiedyś na mecz BVB!
9. Może się zdarza, ale raczej rzadko.
10. The Beatles - All My Loving
11. Emilka z Księżycowego Nowiu :) 

Pytania od Sary : 



1. Jak masz na imię ?
2. Ulubiony film ?
3. Ulubiony sportowiec ?
4. Ulubiona książka ?
5. Szczęsny vs, Tytoń ?
6. FC Barcelona vs. Real Madryt ?
7. Co jest dla ciebie inspiracją do pisania ?
8. Z jakiego województwa jesteś ?
9. Lato vs. zima ?
10. Masz rodzeństwo ?
11. Kto jest według ciebie najlepszym piłkarzem świata ?  



1. Sylwia.
2. Nie wiem. 
3. Marco Reus, Mario Goetze.
4. Emilka z Księżycowego Nowiu. 5. Tytoń.
6. A nie wiem. 
7. Często np. zwyczajne sytuacje życiowe.
8. Warmińsko-mazurskie.
9. Lato
10. Tak
11. Reus ;)


Pytania od Ashley : 

1. Jak masz na imię? :)
2.  Co skłoniło Cię do napisania pierwszego opowiadania?
3. Lubisz jakiś sport oprócz piłki nożnej?
4. Jakiej muzyki słuchasz?
5. Co sądzisz o ludziach, którzy coś kopiują i podają za swoje?
6. Co Cię inspiruje podczas pisania?
7. Skąd pomysł na to opow
iadanie?
8. Jesteś od czegoś uzależniona?
9. Jakie jest twoje motto życiowe?
10. Masz jakieś fobie? Jak tak to jakie?
11. Znasz/ widziałaś jakiegoś piłkarza? Jak tak to jakiego? 

1. Sylwia
2. Pomyślałam, że będzie to fajna rozrywka na ferie i się wciągnęłam.
4. Rock, metal
5. Nieuczciwe postępowanie.
6. Różne rzeczy i sytuacje.
7. Samo się wzięło :>
8. Od Borussii, czekolady, słuchania muzyki ... :> 
9. Hmm...
10. Nienawidzę pająków. 
11. Niestety, nie. 












Jeszcze raz, bardzo, bardzo Wam dziękuję, kochane! 

Pozdrawiam ciepło :* 

9 komentarzy:

  1. Ja też cię nominowałam, więcej informacji u mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nominowałam cię, więc informacji u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. przepraszam, ze tak bezpośrednio, ale kiedy dodasz nowy rozdział ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najszybciej, ale teraz mam trochę na głowie. Poprawa ocen, do tego przygotowania do bierzmowania. ;)

      Usuń
  4. A ja tam sie wcale nie dziwie że masz tyle nominacji :D Naprawde sama cię przecież nominowałam jako " zanetka348 " i miałam to tego powody <3 Teraz zmieniłam nazwe swojego profilu ale nadal jestem pozytywnie jebnięta^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również Cię nominowałam http://improwizacjaw.blogspot.com/2013/06/liebster-award-part-2.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Nominowałam cie do Liebster Award. Więcej informacji i pytania znajdziesz na http://i-am-out-of-touch-i-am-out-of-love.blogspot.com/p/nominacje.html.

    OdpowiedzUsuń
  7. nominowałam cie
    http://kovma.blogspot.com/2013/06/liebster-award-nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Napiszesz rozdział ? na bloga bbo czekam i czekam

    OdpowiedzUsuń