niedziela, 2 czerwca 2013

Liebster Award

Chciałabym bardzo podziękować dla zanetka348Zuzu Błaszczykowska , Aleksandra Germanotta , Paulina C , Ginny , photofairytale , Monika Goetze ,  Like.. it .  i all za nominacje! Naprawdę bardzo mi miło :) (tzn. nominacje od Like.. it . , photofairytale i all, to nominacje mojego drugiego bloga Long, terrible dream.

Pytania od zanetka348 : 

1. Ulubiona piosenka?
2. Ulubiony sportowiec?
3. Jakie jest twoje hobby?
4. Czy lubisz piłkę nożną?
5. Ulubione danie?
6. Ulubiona pora roku?
7. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
8. Masz rodzeństwo?
9. Lubisz mojego bloga?
10. Jak spędzasz wolny czas?
11. Kiedy się urodziłaś? 


1. Mam ich naprawdę bardzo wiele! Ale chyba taka najulubieńsza to The Beatles - All My Loving
2. Marco Reus & Mario Goetze. 
3. Oglądanie meczów Borussii, jazda rowerem i słuchanie muzyki. 
4. Tak. 
5. Pizza. 
6. Wiosna i lato. 
7. Nie wiem jeszcze. 
8. Tak, brata (6 lat) 
9. No pewnie!
10. Różnie. 
11. 2 maja 1997. 

Pytania od Zuzu Błaszczykowska : 

1.Ulubiony klub piłkarski ?
2.Ulubiony sportowiec ?
3. Jak masz na imię ?

4. Skąd jesteś ?
5.Największe marzenie ?
6.W jakim kraju chcesz dalej mieszkać ?
7.Co musi mieć twój przyszły mąż ?
8.Wolałabyś córeczkę czy synka ?
9.Najładniejsze imię piłkarza ?
10. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga ?
11.Jaki zawód chcesz mieć w przyszłości ??


1. Borussia Dortmund!
2. Marco Reus & Mario Goetze 
3. Sylwia
4. Mazury :) 
5. Pojechać kiedyś na mecz Borussii! 
6. W Polsce, chociaż nigdy nic nie wiadomo. 
7. Hmm...
8. Córeczkę.
9. Nie wiem. 
10. Pomyślałam, że będzie to fajna rozrywka na ferie, i się wciągnęłam.
11. Nie mam pojęcia, ciągle się jeszcze zastanawiam. 

Pytania od Like.. it . 

1.Jak masz na imię?
2.Dlaczego piszesz opowiadanie?
3.Ile masz lat?
4.Jak jest Twoja pasja?
5.Co najbardziej lubisz jeść?
6.Jakie jest Twoje ulubione miejsce na ziemi?
7.Kto jest Twoim idolem?
8.Jaki jest Twój ulubiony film?
9.Jakiego rodzaju muzyki słuchasz?
10.Czym dla Ciebie jest piłka nożna? 


1. Sylwia
2. Bo to moja pasja :) 
3. 16 
4. Oglądanie meczów BVB, jazda rowerem i słuchanie muzyki 
5. Pizzę! 
6. Hm... 
7. Marco Reus i Mario Goetze, moi idole <3 
8. Nie wiem 
9. Rock, metal 
10. Fajny sport! Sama nie gram, ale uwielbiam oglądać mecze :) 


Pytania od all : 


1.Ulubiony klub piłkarski ?
2.Czy jakiś piłkarz jest dla ciebie wzorem do naśladowania ?
3.Interesujesz się motoryzacją ?
4.Kochasz jakieś zwierzątka ?
5.Największe marzenie ?
6.W jakim kraju chcesz dalej mieszkać ?
7.Co musi mieć twój przyszły mąż ?
8.Wolałabyś córeczkę czy synka ?
9.Najładniejsze imię piłkarza ?
10.Wymarzony samochód ?
11.Jaki zawód chcesz mieć w przyszłości ??


1. Borussia Dortmund!
2. Hmm... 
3. Nie 
4. Lubię koty :) 
5. Pojechać kiedyś na mecz BVB!
6. W Polsce, ale nigdy nic nie wiadomo, jak się życie potoczy.
7. Nie wiem 
8. Córeczkę.
9. Nie wiem 
10. Bmw x5 
11. Nie wiem jeszcze 

Pytania od Aleksandra Germanotta : 


1.Jak się nazywasz ?
2.Ile chciałabyś mnieć dzieci ?
3.Na ile w skali od 1 - 10 oceniasz mój blog ? (jezeli wgl go czytasz)
4.W jakim mieście mieszkasz ?
5.Ile masz lat ?
6.Co cenisz u chłopaka / mężczyzny ?
7.ładne imie dla swojego dziecka
8.Jak ma na imie twój ulubiny piłkarz ?
9.Ulubiony klub piłkarski ?
10.Kogo wolisz Szczęsnego czy Tytonia 
11.Co cię skłoniło do pisania bloga i od kiedy go prowadzisz ?


1. Sylwia
2. Nie wiem jeszcze... ;) 
3. 10 ! <3
4. Mieszkam w wiosce ;) 
5. 16
6. Wyrozumiałość, życzliwość :) 
7. Hmm....
8. Marco i Mario :>
9. BVB oczywiście!
10. Tytonia ;3 
11. Pomyślałam że będzie to fajna rozrywka na ferie i tak się wciągnęłam. Od stycznia 2013

Pytania od Pauliny C : 




1. Masz jakiś wzór do naśladowania?
2. Ulubiony klub i piłkarz?
3. Ulubiony cytat?
4. Jak masz na imię?
5. Z jakiego woj. jesteś?
6. Ile masz lat?
7. Byłaś już na jakimś meczu? Czyim?
8. Znienawidzony klub?
9. Plany na przyszłość?



1. Sama nie wiem. 
2. Borussia Dortmund oczywiście. Mario Goetze & Marco Reus :3 
3. "Nikt nie umiera bez utraty dziewictwa, życie pierdoli nas wszystkich." Kurt Cobain
4. Sylwia
5. Warmińsko-mazurskie
6. 16 
7. Tak... Fali Warpuny :D haha 
8. Bayern M. 
9. Teraz - skończyć technikum, a potem to zobaczymy :) 



Pytania od Ginny : 




1. Co Ciebie nakłoniło do napisania opowiadania?
2. Gdzie mieszkasz?
3. Co jest Twoim największym marzeniem?
4. Ulubione danie?
5. Ulubieni piłkarze?
6. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?
7. Masz zwierzaka?
8. Gdzie chciałabyś pojechać?
9. W skali 1-10 Jak oceniasz moje opowiadania (jeśli je czytasz)?
10. Hobby?
J

 edną rzecz zmieniłabyś na świecie?
1. Postanowiłam zacząc pisanie, bo uznałam, że może byc to fajna rozrywka :) 
2. Na Mazurach 
3. Pojechac na mecz Borussii 
4. Pizza
5. Marco Reus & Mario Goetze
6. Nie wiem
7. Nie mam 
8. Do Dortmundu oczywiście ! 
9. 10!!! 
10. Jazda rowerem, słuchanie muzyki i oglądanie meczów Borussii :) 








Pytania od photofairytale : 




1. Od kiedy prowadzisz swojego bloga?
2. Uważasz się za osobę popularną?
3. Dlaczego bohaterami twojego opowiadania są akurat te osoby, a nie inne?
4. Gdybyś miała ocenić swoje szczęście w skali 1-10, którą liczbę być wybrał/a?
5. Ulubiony klub piłkarski?
6. Czy masz facebook'a lub twitter'a?
7. Gdybyś miał/a wybrać 3 rzeczy, które uratował/a byś z tonącego statku, to co byś wybrała? (przy sobie miałeś/aś wszystko)
8. Co byś zmienił/a w swoim życiu?
9. Lubisz inny sport, poza piłką nożną?
10. Czy masz swój ulubiony cytat?
11. Co byś zmieniła w swoim opowiadaniu? 


1. Od stycznia 2013. 
2. Raczej nie. 
3. Bo uwielbiam piłkarzy Borussii, dlatego o nich piszę.
4. Oj... ciężko mi określic, może 2/3 
5. BVB oczywiście 
6. Facebooka 
7. Komórka, laptop i koszulka Borussii! 
8. Nieśmiały charakter. 
9. Nie 
10. "Nikt nie umiera bez utraty dziewictwa, życie pierdoli nas wszystkich" Kurt Cobain
11. Hmm... nie wiem


Pytania od Moniki Goetze : 



1. Czy jesteś szczęśliwą osobą?
2. Wierzysz w to, że marzenia się spełniają?
3. Lubisz czytać książki ? Jeśli tak to jaką ostatnio czytałaś?
4. Umiesz język niemiecki?
5. Masz rodzeństwo?
6. Ulubiony sportowiec?
7. Planujesz już przyszłość?
8. Interesujesz się piłką nożną? Jeśli tak to skąd wzięła się ta pasja?
9. Czytasz moje opowiadanie ? Lubisz je ?

1. Niezbyt. 
2. Czasami. 
3. Lubię. "Emilka z Księżycowego Nowiu" 
4. Nie. 
5. Tak, brata (6 lat) 
6. Mario Goetze & Marco Reus
7. Jeszcze nie. 
8. Przyznam się , że trochę mi Euro pomogło ;) 
9. No pewnie <3 Cudowne jest :)


_____________________________

Blogi nominowane przeze mnie : 




Pytania : 


1. Jakie jest Twoje największe marzenie? 
2. Kim chcesz zostać w dorosłym życiu? 
3. Twój ulubiony przedmiot w szkole? 
4. Czy lubisz czytać moje blogi? Oceń je w skali 1-10 :) 
5. Czy uważasz się za osobę zadowoloną z życia? 
6. Czego najbardziej nie lubisz w sobie? 
7. Kiedy masz urodziny? 
8. Byłaś kiedyś za granicą? Jeżeli tak, to w jakim kraju? 
9. Co Cię skłoniło do prowadzenia bloga? 
10. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?  
11. Kto jest Twoim ulubionym sportowcem? 



Gdy już napiszecie odpowiedzi, dajcie znać pod tym postem, chętnie je przeczytam ;) 

Pozdrawiam, Sylwia :* 

17 komentarzy:

  1. Nominowałam cię do Liebster Award
    pytania są u mnie
    jak odpowiesz na nie to napisz mi w komentarzu

    OdpowiedzUsuń
  2. już odpowiedziałam ;)
    http://wsrodkuserc.blogspot.com/p/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedziałam ;)
    i Ciebie również nominowałam, pytania u mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam się do Liebster Award ;] nie wiem, czy nie za późno ale co tam :D

    Pytania : http://zyc-tylko-dla-ciebie.blogspot.com/2013/06/liebster-award-3.html
    Jakbyś odpowiedziała, to będę wdzięczna jeśli mnie poinformujesz ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam cię do Liebster Awards :)
    Pytania u mnie w poście "Liebster Award" ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. odpowiedziałam za siebie nie wiem jak będzie z manią najwyżej odpowie za siebie

    http://zagubione-w-zyciu.blogspot.com/2013/06/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do Liebster Awards ;)
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominowałam Cię do Liebster Awards :) Pytania u mnie na blogu ;3
    http://forevermarcoreus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne ;3

    zapraszam do mnie ;* -> jb-love-story-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Już odpowiedziałam :) Dziękuję za nominację ;3

    OdpowiedzUsuń
  11. nominacja ode mnie ;)
    http://onelove-bvb.blogspot.com/p/blog-page.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to jest masło maślane, to ja jestem księżniczka na ziarnku grochu. Rozdział jest bisty :3 Nie przejmuj się też mam na głowie poprawianie ocen i tez nie mogę się wyrobić z pisaniem rozdziałów przez naukę :c Zapraszam na mojego bloa:
    reusinmylife.blogspot. com
    Pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybrałabym się na taki camping z nimi;)

    OdpowiedzUsuń