sobota, 7 grudnia 2013

Informacja.

Moje kochane czytelniczki, wiem, dawno nie dodałam żadnego rozdziału, i chcę Was powiadomić, że nie wiem, kiedy dodam. Raczej nie w najbliższym czasie, niestety, mało mam czasu, głównie przez szkołę oczywiście (i zły stan psychiczny) . Nie ma to jak technikum... 
No i niedługo wystawianie ocen semestralnych, więc tym bardziej trzeba się sprężyć i przyłożyć do nauki. 
Mam nadzieję, że podczas przerwy świątecznej dam radę coś skrobnąć. Mam nadzieję że do tego czasu mnie nie zostawicie. 

Wasze blogi staram się jednak czytać i w miarę czasu komentować :) 

Ściskam mocno! :*** Sylwia 


P.S Co się z BVB dzieje? Jakieś fatum krąży? Tyle kontuzji że masakra... Nie mogę uwierzyć że już tracą 10 pkt. do Bayernu. 
Cóż, trzeba się skupić na LM i DFB Pokalu. A zarząd zimą niech się weźmie za transfery! Bez tego ani rusz... 
Cóż, jednak dalej wierzymy w żółto-czarnych i kibicujemy, prawda? Oby z Marsylią się udało :)
HEJA BVB! 

9 komentarzy:

  1. ja bede czekała na następny rozdział . Uwielbiam twojego bloga . Co do Borussi zawsze bede jej kibicować i niech zarzad bierzę sie za transfery . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno Ciebie nie zostawimy :)
    Kocham tego bloga .. i BVB też ;P
    Czekam na Twój powrót.
    Gorąco pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz na nas liczyć :** Masz fantastycznego bloga :P Czekam niecierpliwie i życzę weny :*
    Powodzenia Kochana :**
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na rozdział oczywiście ale liczę na wsparcie u mnie -----> http://echte-liebe-0.blogspot.com/?m=1 pozdroo

    OdpowiedzUsuń
  5. O już byś się chciała nas pozbyć. O nie nie tak łatwo sie nas nie pozbędziesz. ;)) Ja czekam wytrwale na następny ;**
    Powodzenia, czasu i weny. :D
    Pozdrawiam Dagrasia ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie zostawimy cię! : ) No to teraz zostało czekać na nowy rozdział, ale oczywiście poczekam.
    Życzę weny!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy cię nie zostawimy ;P
    Ten blog jest cudowny i mam nadzieję że za jakiś czas, znajdziesz chwilę, żeby napisać następny rozdział :)
    Pozdrawiam :******

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś zbyt dobrą pisarką żeby cię zostawić! :D
    Życzę powodzenia i dużo weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się Twój blog. Zapraszam do mnie :http://moja-przygoda-w-dortmundzie.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń