poniedziałek, 26 maja 2014

Informacja!

Moje kochane Czytelniczki!

Możecie mnie zabić, poćwiartować i spalić! Zdaję sobie sprawę, że Was bardzo zawiodłam. Jednak spróbujcie też i mnie zrozumieć - po prostu brak czasu nie pozwala na napisanie dobrego rozdziału. 
Nie myślcie sobie, że to przez chłopaka to wszystko - skończyło się szybko -.- Jednak o swoim aktualnym życiu napiszę coś więcej pod następnym rozdziałem. 
Jeszcze do tego szkoła, ostatnie poprawki... niech te wakacje jak najszybciej nadejdą!!! 

Mam nadzieję, że ktoś jeszcze pamięta o tych moich blogach! 

Buziaki, Sylwia 




4 komentarze:

  1. Ciebie spalić?! No chyba nie! Spokojnie myśle, że sporo wiernych czytelników pamięta. Też wiemy co oznacza hasło ,, koniec roku szkolnego''... Poprostu masakra, nic dodać nic ująć. No to czekamy i nie planujemy twojej śmierci przynajmniej ja :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam i czekam, i czekam i jest post! a tu się okazuje, że nie rozdział :D
    ale doskonale Cię rozumiem, więc nie masz się do martwić- nie zabiję, poćwiartuję Cię :D
    o tak, wakacje <3
    powodzenia w pisaniu ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, ze pamiętamy :) Rozumem Cię, szkoła dużo wymaga, czasem trzeba poświęcić pewne rzeczy, ale cóż, poczekam, bo warto <3
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, co prawda liczyłam na nowy rozdział, ale no cóż. Życie to życie:)
    Będziemy czekać :)
    No bo na takie rzeczy warto czekać;**
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w szkole :))

    OdpowiedzUsuń