wtorek, 22 października 2013

Informacja.

Moje kochane czytelniczki, przepraszam Was bardzo, że nie dodałam w ten weekend rozdziału, ale po prostu brak czasu, zmęczenie i do tego zły stan psychiczny nie pozwalają mi pisać. Nie wiem, kiedy dodam rozdział, postaram się w ten weekend coś skrobnąć, ale nic nie obiecuję. To się również tyczy mojego drugiego bloga... 

Mam nadzieję, że chociaż Wy się jakoś trzymacie, bo ja ostatnio częściej mam smutny nastrój niż wesoły... 

Pozdrawiam! S. 





"Nie, nie jestem w nim zakochana. 
Ale czemu mnie denerwuje, gdy zwraca uwagę na inne dziewczyny?


Teoretycznie nie można być zazdrosnym o kogoś, z kim się nie jest.
Właśnie. Teoretycznie..." 

8 komentarzy:

  1. Kochana, mam nadzieję, że choć troszkę Ci się oprawi :* Nie martw się. Warto poczekać na Twoje posty :* Życzę szybkiego powrotu do formy :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam i zawsze będę... Też ostatnio czuję nie najlepiej i jak najbardziej cię rozumiem :*

    Co do opisu... PRAWDZIWY przekonałam się nie dawno :'( <3

    + http://echte-liebe-0.blogspot.com/?m=1
    Pamiętajcie o mnie :* Buziole :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poczekam z przyjemnośćią. Na pewno dasz coś radę napisać . Też mam taki ciezki tydzień ale nie podaje się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. musisz być silna :) życie Cię testuje,sprawdza, czy jesteś silna. a Ty musisz pokazać,że właśnie jesteś. więc pierś w górę, uśmiech na twarz i do przodu! :) pokaż wszystkim innym, że jesteś silna i się nie poddajesz. trzymam kciuki, kochanie :) i nie jesteśmy złe, doskonale Cię rozumiemy :) /SARA :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnie , poczekamy , kochamy twoje opowiadanie i poczekamy :))
    Mam nadzieje ,że wszystko będzie dobrze ;>
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem cię doskonale. Mam nadzieję, że twój dobry nastrój jak najszybciej powróci. Najważniejsze, abyś się nie załamywała. Myśl pozytywnie, a wszystko się ułoży. Może to nie jest takie łatwe, ale w jakiś sposób poprawia humor, uwierz mi. Trzymaj się. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to możliwe, że podczas mojego wielkiego doła zobaczyłam te cytaty? Idealnie opisują moje uczucia. Z jeden strony cieszę się że nie jestem w tym sama, a z drugiej współczuję ci z całego serca, bo wiem co czujesz ;c

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem co teraz czujesz, bo przeżywam to samo co ty :/ i jestem w szoku, że to nie tylko ja...no cóż życzę ci aby wena ci powróciła i poprawy humorku ;)

    OdpowiedzUsuń